وبلاگ آرایشی بهداشتی

آموزش کار با قلم خالبرداری بیوتی پن

قلم بیوتی پن سه زمانه

قلم بیوتی پن چست؟

کابردهای قلم بیوتی پن؟

اکثر افراد در نقاط مختلف بدن خود دارای خال های مختلفی هستند که برای آنها خوشایند نیست. خال های گوشتی ، زیگیل از جمله از این موارد می باشد. دستگاهها و روش های مختلفی برای از بین بردن این خالها وجود دارد که د ر زیر به برخی از آنها اشاره می کنیم.

معرفی قلم بیوتی پن سه زمانه

قلم بیوتی پن چیست؟

قلم بیوتی پن سه زمانه دستگاهی برای از بین بردن خالهای گوشتی و زیگیل است. برخی از این دستگاهها خالبرداری شارژی و برخی با برق مستقیم کار می کند. از نظر طبقه بندی این دستگاه به سه سطح سه زمانه شش زمانه و نه زمانه طبقه بندی می شوند. برخی از این دستگاهها هم دارای یک یا دو چراغ در نوک دستگاه برای دید بهتر تعبیه شده است.

قلم بیوتی پن سه زمانه
قلم بیوتی پن سه زمانه

اقلام همراه دستگاه قلم بیوتی پن

اقلام همراه اکثر دستگاههای خابلرداری بیوتی پن به شرح زیر است:

  • یک سوزن دائمی
  • بسته ۵ عددی یا ۱۰ عددی سوزن یکبار مصرف
  • کابل شارژ usb
  • دفترچه راهنما

نحوه کار با دستگاه بیوتی پن

ابتدا دستگاه به مدت ۸ ساعت باید شارژ شود. در سری های شارژ به مدت یک ساعت کافی می باشد. دستگاههایی که شارژی هستن نباید در حین کار به برق متصل باشند. برخی از دستگاهها که با برق مستقیم کار می کنند باید در حین کار به برق متصل باشند. کی عدد سوزن یکبار مصرف را به کک پیچ تبدیل به سر دستگاه متصل می کنیم. سپس با دکمه off/on دستگاه را روشن می کنیم و با فشار دادن پی در پی دکمه off/on روی قدرت مد نظر قرار می دهیم.

سپس همزمان با فشار دادن کمه شات نوک سوزن را بر روی پوست قرار می دهیم. برخی مشتریان انتظار دارند روی هوا و بدون اتصال سوزن به پوست جرقه بزند. در صورتیکه تا نوک سوزن با پوست تماس نگیرید جرقه زده نمی شود. دستگاه با تولید جرقه هایی که می زند باعث سوختگی سطح مورد نظر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *